مریم اسماعیلی فرد در همایش استانی یاوران انقلاب که در کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) شهر کرج برگزار شد، گفت: همدلی، همفکری و همکاری سه شاخصه مهم است که برای ساخت ایران فردا به آن نیاز داریم، اگر به این مهم توجه شود در آینده شاهد حضور زنان موفق‌تری در ایران اسلامی خواهیم بود.
کد خبر: ۷۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 18 February 2019

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید به‌ دور از خشونت با شهروندان برخورد کرد، گفت: در خصوص مشکلات کشور نیز نیاز است که با یکدیگر همفکری داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به اینکه آینده از آن نسل جوان و نوجوان است، افزود: زنان برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف باید از امروز خود را آماده کنند زیرا ممکن است در جامعه سخت‌تر قضاوت شده و به آن‌ها سخت‌تر اعتماد شود.

اسماعیلی فرد در خصوص تعریف نخستین شاخصه زن موفق ایران اسلامی، گفت: این بانوی شایسته در گام نخست در ساحت مادری و همسری توانایی ایجاد خانواده شاد، سالم و متعالی را دارد، گام دوم فعالیت زن موفق ایرانی در راستای تولید کالای ایرانی است و او کارآفرین و فعال اقتصادی نیز است.

وی افزود: زن موفق و شاخص انقلاب اسلامی ایران به‌جای تفکر کارمندی به‌سوی ایده‌های کارآفرینی و ارزش‌آفرینی حرکت می‌کند؛ وی روحیه ایثار، فداکاری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دارد.

مدیرکل امور بانوان استانداری البرز بیان کرد: زن شاخص انقلاب اسلامی در هر مسئولیت کاری که باشد موفق و مسئولیت‌پذیر است و باافتخار آفرینی در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی و یا فرهنگی می‌ایستد و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درمی‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار