سرنوشت دوچرخه هایی که معلوم نیست در اختیار چه افرادی قرار گرفته است،داستان عجیبی است که این روزها به یکی از سوژه ها مهم و داغ جامعه ورزش استان تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۱۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 18 February 2019

هیات دوچرخه سواری البرز ۵۰ دوچرخه را از شرکت جانانت خریداری می کند اما نه کسی می تواند با دوچرخه ها پا بزند و نه سوار بر آن برای ساعتی فارغ از دود و آلودگی شهر به فکر سلامتی خود باشد. این پنجاه دوچرخه بعد از چند ماه همچنان سرنوشت نا معلومی دارند.

رئیس هیات دوچرخه سواری البرز از پیگیری های لازم برای مشخص شدن وضعیت این پنجاه دوچرخه خبرمی دهد. سبزه پرور اعلام کرد: چند ماه است که پیگیر این مسئله هستیم و هر کجا که لازم باشد می رویم تا مشخص شود چرا وضعیت این دوچرخه ها نا مشخص است. و تا آخر پیگیر این پرونده خواهیم بود چرا که ما به دنبال ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در شهر بودیم و الان بعد از گذشت چند ماه هنوز مشخص نیست که این دوچرخه ها کجا هستند؟

رئیس هیات دوچرخه سواری البرز در خصوص این پرونده اظهار داشت:  ما دو فقره چک ۲۵ میلیونی  جهت خرید دوچرخه در راستای  ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در وجه شرکت جایانت کشیدیم  که دبیر قبلی ما با دریافت این دو فقره چک بدون این که بنده را در جریان بگذارند، دوچرخه ها را تحویل مدیرکل دادند. اما وقتی از آقای غفرانی میخواهیم که رسید این پنجاه دوچرخه را تحویل دهند، جواب درستی به ما نمیدهند و میگویند "دوچرخه ها را تحویل استانداری دادند."

سبزه پرور در ادامه افزود: چک را من کشیدم و باید اسناد وجود داشته باشد که این دوچرخه ها به چه کسانی  تحویل داده شده است. مگر می شود رئیس هیات از اتفاقات درون هیات خود بی خبر باشد؟ طبق صحبت هایی هم که بنده با آقای غفرانی داشتم ایشان گفته بودند ما دوچرخه ها را به استانداری دادیم اما تا این لحظه هیچ خبری یا سندی به ما ندادند که  دوچرخه ها چه سرنوشتی پیدا کردند با پیگیری هایی که انجام داده با من تماس گرفتند که به اداره کل بیایید و اسناد را تحویل بگیرید.  بنده حداقل ۳۶ سال است به عنوان یک فرد قدیمی در دوچرخه سواری مشغول فعالیت هستم واین اولین باریست که چنین داستانی رخ داده است.

وی در خصوص این که آیا این دوچرخه ها خریداری شده گفت: بله قطعا خریداری شده چرا که ما چک را به نام شرکت و مسئول فروش شرکت صادر کردیم و به احتمال زیاد دوچرخه ها را خریداری کرده اند اما اینکه چرا  هیات استان تا بحال نباید از سرنوشت این دوچرخه ها مطلع باشد جوابش را نمیدانیم!؟

سبزه پرور در پایان گفت: ما با  بازرسی وزارت  ورزش  نیز نشستی در خصوص این پرونده داشتیم تا مشخص شود سرنوشت این دوچرخه ها چه شده و کجا باید آن ها را پیدا کنیم؟

 

برچسب ها: دوچرخه ، دزدی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار