نرگس کشاورز از تجهیز مدارس کرج به خط تیراندازی در سال آینده خبرداد و گفت: در راستای طرح توسعه و همگانی کردن رشته تیراندازی مقرر شده تا ۵ مدرسه در سال جدید تحصیلی مجهز به خط تیراندازی شود.
کد خبر: ۷۱۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 17 February 2019

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز اظهار کرد: طبق برنامه توسعه تیراندازی باید هر مدرسه دارای ۲ خط تیراندازی شده و همزمان مربی های ورزش نیز مدارک مربیگری و داوری این رشته را اخذ کنند.

وی تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا توسعه ورزش به صورت علمی و اصولی دنبال کنیم و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت از سال آینده برنامه تحول تیراندازی آغاز و این رشته بین مردم گسترش پیدا خواهد کرد.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت پایگاه های شهرستانی این رشته گفت: تمامی هیئت های شهرستانی فعال بوده، در دهه مبارک فجر نیز مسابقات مردمی، اصناف و کارکنان دولت در تمامی شهرستان های البرز در سطح بالایی برگزار شد.

کشاورز ضمن اشاره به طرح توریسم ورزشی گفت: طرحی تحت عنوان توریسم ورزشی ویژه تعطیلات عید نوروز تدوین و مقرر شده تا مسافران نوروزی در برنامه های رقابتی و مفرح با رشته تیراندازی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه عمده برنامه های سال جاری به اتمام رسیده گفت: برگزاری فینال مسابقات شهرستان های البرز و برگزاری مسابقات ویژه مسئولین در روز ولادت حضرت زهرا(س)  از آخرین برنامه های تیراندازی در سال ۹۷ است.

رئیس هیئت تیراندازی استان البرز در خصوص آخرین وضعیت سالن اختصاصی این رشته گفت: تا پایان سال تکلیف سالن مشخص و از نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

برچسب ها: مدارس ، تیراندازی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار