مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: طبق اخطاریه هواشناسی احتمال وقوع سیل و آبگرفتی در پی ورود سامانه بارشی به کشور و آغاز بارش‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۷۱۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 16 February 2019

منصور رحمانیان گفت: طبق بررسی الگوهای هواشناسی از عصر روز پنج‌شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده است که پس‌از آن بارندگی از شامگاه جمعه آغاز و تا روز شنبه اغلب نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هوای امروز_شنبه همراه با رگبار باران است، افزود: بیشینه دما در 24 ساعت گذشته ۱۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما در 24 ساعت گذشته پنج سانتی‌گراد بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: در این راستا هواشناسی مرکز اخطاریه مبنی‌بر وقوع سیل و آبگرفتی به دستگاه‌های مرتبط برای مقابله با بروز مشکلات ارسال کرده است.

رحمانیان آب‌وهوای مرکز استان را طی سه روز آتی چنین برشمرد: روز یکشنبه هوا مرکز استان تقریبا ابری و همراه با مه رقیق می‌باشد کمینه و بیشینه هوا به ترتیب چهار و 12 درجه سانتیگراد ارزیابی شده است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه نیز آسمان نیمه ابری همراه با مه پیش‌بینی شده و میانگین بیشینه و کمینه دمای هوا در این  روز یک تا 9 درجه سانتی‌گراد است، اضافه کرد: وضعیت هوا در روز سه‌شنبه هفته جاری کمی ابری خواهد بود و شدت وزش باد کاهش خواهد یافت، در این روز کمینه دما تا یک درجه زیر صفر نیز پیش‌بینی شده است و بیشینه هوا نیز 9 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار