حمدالله چاروسایی با اشاره به درخشش دوومیدانی کار همدانی در مسابقات رکوردگیری نونهالان کشور اظهار داشت: امیرمحمد سعیدی دونده همدانی در مسابقات رکوردگیری از منتخبین نوجوانان پسر کشور در ماده ۲۰۰۰ متر با رکورد ۶:۲۳ به مقام اول رسید.
کد خبر: ۷۱۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 14 February 2019
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: دوومیدانی کار همدانی در مسابقات رکوردگیری از منتخبین نوجوانان پسر کشور با کسب مقام اول خوش درخشید.

به گزارش مهر، وی بابیان اینکه دوندگانی که در این مسابقات در رتبه‌های برتر قرار گرفتند نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند، گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی با حضور منتخبین از روز دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه به مدت دو هفته در تهران برگزار می‌شود.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسابقات پیاده‌روی ۲۰ کیلومتر قهرمانی کشور گفت: مسابقات پیاده‌روی ۲۰ کیلومتر قهرمانی کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور در تهران برگزار شد و دوندگان همدانی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند و تمامی مدال‌ها را به خود اختصاص دادند.

چاروسایی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها حمیدرضا زورآوند به مقام قهرمانی رسید و آرمین شاه ملکی و علیرضا بختیاری دیگر دوندگان استان به ترتیب دوم و سوم شدند و امیرحسین احمدی منش دونده نوجوانان استان نیز به مقام چهارم این رقابت‌ها رسید تا چهار نفر اول این رقابت‌ها دوندگان همدانی باشند.

وی با اشاره به پایان مسابقات والیبال جام فجر آقایان در شهرستان رزن بیان کرد: یک دوره مسابقات والیبال به مناسبت ایام دهه فجر با شرکت ۱۰ تیم به میزبانی هیئت والیبال شهرستان رزن در سالن انقلاب برگزار شد.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: طی این مسابقات در ۲ گروه ۵ تیم به صورت ضربدری به مصاف هم رفتند و در آخرین روز این رقابت‌ها تیم کبودرآهنگ با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم فامنین غلبه کرد و مقام نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های فامنین و پایگاه شهید نوژه نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار