تجمع کنندگان معترض که شمار آنان به حدود 300 نفر می رسد، خواستار تجدید نظر شورای اسلامی شهر کرج از اجرایی شدن مصوبه های جدید ساخت و ساز شدند.
کد خبر: ۷۱۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 13 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ معترضان می گویند که مصوبات شورای اسلامی شهر کرج درباره هزینه های عوارض ساخت و ساز چند بار توسط دیوان عدالت اداری باطل شده است ، اما این شورا همچنان بر اجرای مصوبه های خود اصرار دارد.
تجمع کنندگان که خواستار پاسخگویی رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این باره بودند، معتقدند که هزینه های ساخت و ساز چند برابر گران شده و از طرفی بالا رفتن نرخ عوارض شهرداری عرصه را بر فعالیت انبوه سازان تنگ کرده است.
تجمع کنندگان که اصرار داشتند وارد ساختمان شورای اسلامی شهر کرج شوند، توسط نگهبانان و نیروهای انتظامی از ورود آنان به داخل محوطه شورا جلوگیری شد.
تجمع این افراد در حالی برگزار شد که امروز شورای اسلامی شهر کرج نشست علنی داشت و این نشست پس از ساعاتی به غیرعلنی تبدیل شد.
پس از این اعتراضات لحظاتی پیش مدیر کل سیاسی و امنیتی استانداری البرز به همراه اعضای شورای اسلامی شهر کرج و نمایندگان تجمع کنندگان نشستی غیرعلنی برای بررسی مشکلات انبوه سازان برگزار کردند.
گفته می شود حدود سه هزار انبوه ساز در کرج فعالیت دارند و نمایندگان این صنف منتظر تصمیم نهایی مسوولان امر درباره خواسته این قشر هستند.

برچسب ها: انبوه سازان ، تجمع ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار