مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران کارهایی که تاکنون انجام شده ودر حال انجام است را ؛ تشکیل اولین جلسه شورای مشورتی اندیشه ورز بانخبگان رسانه ،تشکیل غرفه در نمایشگاه دست اورد انقلاب اسلامی در سالگرد ۴۰ساله استان مازندران حسینیه عاشقان کربلا ، تقدیر از فعالان بسیج رسانه ،دعوت از مسئولین ومدیران کشوری مهندس_صفار_هرندی از اعضای تشخیص مصلحت نظام و مهندس_ضرغامی ، برشمرد.
کد خبر: ۷۱۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 12 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، عبدالمهدی حق شناس در گفتگو با خبرنگار تابناک در ابتدا ضمن تشکر از حسن افشار مسئول سابق بسیج رسانه، با توجه به مشکلات ابتدای تشکیل این مجموعه بزرگ اظهار داشت:
درگذشته کلاس های اموزشی و همچنین با بکارگیری مدیران اموزش دیده وعوامل انها کارگروه ها تشکیل شد و به ۴منطقه تقسیم شدند، لذا ماهم با دقت کافی در پیرو کلاسهای برگزارشده قبلی در ادامه بصورت پیشرفته ان را ادامه داده و ازنیروهای اموزش دیده انها را پالایش می نماییم . این پالایش شروع خوب ابتدای کار حرفه ای رسانه ای است .

نظر مسئول بسیج رسانه مازندران در سالگرد انقلاب
 براساس این گزارش، همایش رسانه در گذر انقلاب به همراه تجلیل از اصحاب رسانه و رسانه های بسیجی با حضور دکتر صفار هرندی در ۵ اسفند ماه ۹۷ به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد .

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران کارهایی که تاکنون انجام شده ودر حال انجام است را ؛ تشکیل اولین جلسه شورای مشورتی اندیشه ورز بانخبگان رسانه ،تشکیل غرفه در نمایشگاه دست اورد انقلاب اسلامی در سالگرد ۴۰ساله استان مازندران حسینیه عاشقان کربلا ، تقدیر از فعالان بسیج رسانه ،دعوت از مسئولین ومدیران کشوری #مهندس_صفار_هرندی از اعضای تشخیص مصلحت نظام و مهندس_ضرغامی ، برشمرد.

وی افزود: مهمترین بخش، دانش حقوقی مدیران وخبرنگاران تحت امر رسانه ای است، مابخشی ازکارهای آن را دراینده پیشرو داریم که آموزش مناسب و حرفه‌ای قضایی است.

حق شناس گفت: عزیزی محکومیت قضایی در کار رسانه خبری پیدا نکند همکارانی در گذشته دیده شده ناخواسته درگیرشکایات و دردسرها ومشکلات قضایی شدند ،که ان شاالله این اموزش مهم کمک نماید تا شکایات به صفربرسد .

وی ادامه داد: رسالت عزیزان رسانه ای ؛ مانند رسالت حضرت محمد است . نقش پیامبر رساندن رسالت خطیر پیام نورانی و وحیانی از خداوند منان ومتعال به بندگانش بوده و نقش اصحاب رسانه هم #رسالت رساندن واقعیت ها به مردم خوب و انقلابی بدون اغراق و کم کاست است .

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران در پایان خاطر نشان کرد؛

تمامی عزیزان رسانه ای مطبوعات خبرگزاری ها که درپیشبرد اهداف والای بسیج_رسانه راهکار مناسب دارند را پذیرا هستیم و استقبال مینمایم .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار