کامران حمزه با اشاره به پرونده فوت مادر بارداری که چندی پیش هنگام زایمان در یکی از بیمارستان‌های همدان بر اثر قصور پزشکی جان خود را از دست داد، اظهار داشت: در حال حاضر این پرونده به نظام پزشکی محول شده تا نظرات کامل را درباره پرونده بیان کنند.
کد خبر: ۷۱۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 07 February 2019
دادستان همدان با بیان اینکه پزشکی قانونی دلیل مرگ مادر همدانی را ناشی از تزریق آمپی‌سیلین اعلام کرد، گفت:، اما فعلا برای اینکه درصد قصور افراد مشخص شود پرونده به نظام پزشکی محول شده و هنوز به دادستانی ارسال نشده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: پزشکی قانونی توانست با تشخیص دلیل مرگ مادر که ناشی از تزریق آمپی‌سیلین بود دلیل اصلی مرگ را مشخص کند، اما فعلا برای اینکه درصد قصور افراد مشخص شود پرونده به نظام پزشکی محول شده و هنوز به دادستانی ارسال نشده است.

۲۱ آذرماه امسال مادر باردار همدانی در بیمارستان بوعلی پس از انجام عمل زایمان جان خود را از دست داد. این مادر باردار که برای زایمان وارد بیمارستان شده بود، با موفقیت عمل سزارین به‌روی او انجام می‌شود. پس از زایمان، در بخش توسط پزشک معالج دارویی برای او نوشته می‌شود که جزو همان دارویی بوده که به آن حساسیت داشته است.
وقتی دارو به مادر تزریق می‌شود، بلافاصله علائمی شبیه به حساسیت دارویی در فرد ظاهر می‌شود و متخصص بیهوشی بر بالین بیمار آمده و با انجام عملیات احیا، بیمار احیا می‌شود. پس از احیا به بخش آی‌سی‌یو منتقل شده، اما متأسفانه پس از چند ساعت تلاش برای درمان، بیمار فوت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار