فوتبال فارس نیاز به خانه تکانی اساسی دارد چرا که در هیچ رده ای بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است.
کد خبر: ۷۱۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 07 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:همانگونه که بارها کارشناسان اشاره کردند، فوتبال فارس نیاز به خانه تکانی اساسی دارد چرا که در هیچ رده ای بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است.
اگر به فهرست 60 نفره دعوت شده به تیم ملی نگاه کنیم می بینیم که در بین آنها از استان هایی بازیکن دعوت شده اند که فوتبال آنها بسیار عقب مانده تر از استان فارس بوده است و اینکه چرا فارس سهمی در این بین ندارد، هیات فوتبال این استان باید پاسخگو باشد.
به گفته کارشناسان، فوتبال فارس، حدود 6 سال پیش در اکثر رده ها در تیم ملی بازیکن داشت و حتی فجر شهید سپاسی به عنوان کارخانه بازیکن سازی شهرت داشت اما هم اینک این تیم اکثر بازیکنانش غیر بومی هستند و این یعنی مرگ تدریجی فوتبال پایه فارس.

** هیات فوتبال فارس پاسخگوی ناکامی ها باشد
پیشکسوت فوتبال فارس در این باره به ایرنا گفت: واقعا فکر اساسی باید برای فوتبال فارس کرد و جای تاسف دارد که 60 بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند اما فارس هیچ سهمی ندارد و طبیعی است که هیات فوتبال فارس باید پاسخگو ی این ناکامی هاباشد.
مجید عجم پور ادامه داد: فوتبال فارس نیاز به تحول اساسی دارد و با این کارنامه ضعیفی که وجود دارد نمی دانم چرا هیچ کس به فکر پویایی فوتبال فارس نیست؟
وی اضافه کرد: اینکه ساخت و سازهای ورزشی در استان فارس در حد عالی پیش می رود ، بسیار خوب است، آیا فکر کرده ایم با وجود ورزشگاه 50 هزار نفری و سالن 6 هزار نفره چه تیم هایی باید در این ورزشگاه ها و سالن ها بازی کنند؟
عجم پور افزود: وقتی فارس تیمی در فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال و غیره در لیگ برتر ندارد این ورزشگاه ها به چه دردی می خورد؟
بازیکن اسبق تیم برق شیراز در جام تخت جمشید پیش از انقلاب با اشاره به اینکه در فوتبال فارس افراد زیادی هستند که می توانند نظر کارشناسانه بدهند،گفت: متاسفانه با وجود این همه استخوان خرد کرده در فوتبال فارس تا به حال نشده است که از آنها دعوت شود که شما در آن زمان چه کار می کردید که موفق بودید.
عجم پور اظهار داشت: از استاندار فارس که خود سابقه فوتبال بازی کردن دارد می خواهم برای فوتبال بیمار فارس فکر اساسی کنند و پیشنهاد من این است که جلسه آینده شورای عالی ورزش استان فارس اختصاص به علت ناکامی های فوتبال فارس، یابد.
وی افزود: افرادی که در هیات فوتبال فارس و شیراز کار می کنند مورد احترام هستند اما با این کارنامه ای که دارند چگونه می خواهند از خود دفاع کنند؟

تیم ملی جوانان ایران خود را برای مسابقات آسیایی در سال 2019 آماده می کند.

برچسب ها: فوتبال ، جوانان ، تیم ملی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار