کد خبر: ۷۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 03 August 2015

لایحه اختصاص کمک سیصد میلیون ریالی شورای شهر کرج به بیت الله عباسپور قهرمان رشته پرورش اندام در جلسه علنی امروز یکشنبه تصویب شد.
به گزارش ایرنا ، در جلسه علنی امروز یکشنبه 11 مردادماه شورای شهر کرج این لایحه دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت که در پایان با اتفاق آراء کمک سیصد میلیون ریالی به این قهرمان تصویب شد.

این در حالی است که هزینه های درمانی بیت الله عباسپور بسیار سنگین است و کمک 30 میلیون تومانی شوراش شهر کرج ، تنها هزینه ی چند آمپول او را تامین خواهد کرد!

بیت الله عباسپور چندی پیش دچار بیماری نادری به نام ' واسکولیت' شده است ، دلایل این بیماری تا حدودی نامشخص و نمی توان دلیل قطعی برای آن مشخص کرد.

بیماری واسکولیت از بیماری های نادر است که از ویژگی های آن التهاب عروق خونی است. هر سال 10 - 15 مورد در هر یک میلیون نفر گرفتار می شوند و بیشتر در افراد بالای 50 سال دیده می شود ولی کودکان و جوانان را نیز می تواند درگیر کند. می تواند هر یک از رگ های خونی بدن را تحت تاثیر قرار دهد و باعث انواع علائم و عوارض بالقوه شود التهاب باعث تورم دیواره رگ های خونی، کاهش و یا حتی مسدود کردن جریان خون به بافت ها و اندام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار