فرماندار نظرآباد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۲۰ پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۱۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 03 February 2019

در سومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار البرز در شهرستان نظرآباد تعدادی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان را افتتاح کرد.

محمدرضا فلاح‌نژاد، فرماندار نظرآباد با اشاره به اینکه ۸۲ درصد جمعیت نظرآباد جمعیت شهری و ۱۸ درصد جمعیت روستایی هستند، اظهار کرد: نظرآباد با داشتن ۵۲ روستا و ۷۴ آبادی از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه کشاورزی و دامداری برخوردار است.

وی افزود: این شهرستان در حوزه تولید دام سنگین جزو ۲۰ استان برتر کشور است، همچنین چهار درصد شیر کشور در نظرآباد تولید می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در حوزه گردشگری نیز این شهرستان با برخورداری از محوطه ازبکی، تالاب صالحیه، کویر نجم آباد و کوه‌های مریخی از توانمندی ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حوزه صنعتی نیز این شهرستان چهار شهرک صنعتی دارد و به زودی شهرک صنعتی نجم آباد و شهرک گلخانه‌ای چوپان‌آباد نیز به تعداد شهرک‌های نظرآباد اضافه می‌شود.

فرماندار نظرآباد در ادامه به افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام ۱۲۰ پروژه عمرانی در نطرآباد به بهره برداری می‌رسد، از این تعداد ۸۵ پروژه متعلق به بخش خصوصی و ۳۵ پروژه دولتی است.

وی گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است افتتاح پروژه عمرانی آسفالت خیابان فاز چهار شهرک فرهنگیان، افتتاح شرکت آرام تکمیل، کلنگ زنی فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی نظرآباد، افتتاح پروژه‌های عمرانی به صورت ویدئو کتفرانس( کلنگ زنی و گازرسانی به روستاهای گلدره، قشلاق، محمدلو، نصرت آباد و عبدل آباد، آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی نجم آباد، افتتاح شرکت خورشید‌دانه، افتتاح گاوداری شیری خسروپور و افتتاح گلخانه توت فرنگی) از جمله این پروژه هاست.

گفتنی است ملاقات با نخبگان، کارآفرینان و صنعتگران و دیدار با خانواده معظم شهدا پایان بخش این مراسم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار