رئیس پلیس راه مازندران گفت: احتمال سقوط بهمن و ریزش در محورهای کوهستانی مازندران به‌ویژه محورهای هراز و کندوان وجود دارد.
کد خبر: ۷۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 02 February 2019

رئیس پلیس راه مازندران گفت: احتمال سقوط بهمن و ریزش در محورهای کوهستانی مازندران به‌ویژه محورهای هراز و کندوان وجود دارد.
احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در گردنه‌های کوهستانی محورهای مازندران/ ادامه انسداد شبانه محور کندوان

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو یی، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح جاده‌های استان خشک است.

وی افزود: امشب با توجه به اطلاعیه هواشناسی شاهد بارش برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران خواهیم بود که لازم است رانندگان قبل از تردد وضعیت راه‌‌ها را استعلام کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری در محورهای مازندران به‌ویژه محورهای کوهستانی خودداری کنند، خاطرنشان کرد: همچنین رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه احتمال سقوط بهمن و ریزش در محورهای کوهستانی مازندران به‌ویژه محورهای هراز و کندوان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این هشدار جدی بوده که لازم است رانندگان از بوق زدن غیرضروری و همچنین توقف در مکان‌هایی که احتمال خطر وجود دارد پرهیز کنند.

قدمی با اشاره به اینکه محدودیت انسداد شبانه محور کندوان از امشب در محورهای استان اجرا می‌شود، گفت: این محدودیت از ساعت 21:30 تا پنج بامداد روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته در محور کندوان اجرا شده که تا 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است که با توجه به شرایط جوی لازم است رانندگان از قبل وضعیت راه را استعلام بگیرند.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار