همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، طرح توسعه پنج داروی ویژه بیماران خاص و صعب العلاج با حضور وزیر صنعت در گرمدره البرز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۱۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ 02 February 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛  فاز توسعه آریوژن فارمد شرکت تولید محصولات دارویی در گرمدره با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار البرز به بهره برداری رسید. 
 
با افتتاح این خط تولید، ظرفیت تولید داروی اس تی وانت به ۲ برابر افزایش می یابد و با توجه به اینکه پیش از این 300 نفر در این مجموعه تولیدی مشغول به کار بودند، ظرفیت اشتغال زایی این واحد در حال حاضر به 450 نفر رسیده است. 
 
یک میلیون یورو سرمایه گذاری برای راه اندازی این مجموعه صورت گرفته است و 5 محصول در این واحد تولید می شود که محصول پنجم در زمینه درمان سرطان به دلیل افزایش تقاضا نیاز به توسعه داشت. 
 
با گشایش طرح توسعه ساخت طرح توسعه پنج داروی ویژه بیماران خاص و صعب العلاج در یکی از واحدهای داروسازی استان البرز، گام موثری برای تامین داروهای ویژه بیماران سرطانی، هموفیلی و ام. اس برداشته شد. 
 
همچنین اجرای طرح توسعه خطوط تولید این داروها، سالانه 250 میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشته و کشور از واردات آنها بی نیاز شد. 

 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار