رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین جاده‌های منتهی به تهران و تاخیر نیم ساعته برای یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 01 February 2019

رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین جاده‌های منتهی به تهران و تاخیر نیم ساعته برای یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد.

 رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده هراز محدوده لاسم ، تکاور و سربالایی گزنگ ، چالوس محدوده مرزن آباد ، سوادکوه محدوده شیرگاه ، پل سفید و کیاسر – سمنان محدوده تاکام نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه به علت ترافیک سنگین در محور کیاسر – سمنان احتمالا این مسیر تا یک ساعت آینده یک طرفه می‌شود ، افزود: ترافیک در جاده‌های محدوده درون شهری استان روان است.
وی با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع شد ، گفت: جاده چالوس از مرزن آباد به کرج که قرار بود امروز از ساعت ۱۷ امروز یک طرفه شود که به علت ترافیک سنگین با نیم ساعت تاخیر ساعت ۱۸ امروز یک طرفه می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: سطح جاده‌های مازندران اگرچه خشک است اما رانندگان با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.
سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار