گروه اجتماعی- در دومین همایش استانی «والی مهر» ۱۱ بهمن ماه از ۴۰ خیر کمیته امداد با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۷۱۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷ 01 February 2019

به گزارش ایکنا ازمازندران، رضا نوروزی جعفری، مدیر کل کمیته امداد مازندران در دومین همایش استانی «والی مهر» ۱۱ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این همایش قدردانی از نیت خیر حامیان، خیران و نیکوکاران در حوزه اکرام، صدقات، زکوات و مراکز نیکوکاری در مازندران است.
وی با ارایه این مطلب که در این همایش به مناسبت چهل سالگی انقلاب از ۴۰ خیر و حامی برتر تقدیر می‌شود، گفت: توانمندسازی فکری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است.
وی افزود: ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد مازندران از حمایت‌های مادی و معنوی ۲۵ هزار حامی نیکوکار بهره مند هستند.
نوروزی با اشاره به ارایه این مطلب که سال گذشته ۵۷۰ واحد مسکن مددجویی ساخته شد و حدود دو هزار واحد مسکن تعمیر، تکمیل و بازسازی شد، گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد.
مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در سال ۹۷ به بیش از ۲ هزار بیمار صعب‌العلاج و زمین‌گیر تحت حمایت کمیته امداد مازندران خدمات ارائه شد، اظهار کرد: امسال در آستانه فصل سرما ۲ هزار و ۲۰۰ بخاری گاز سوز بین مددجویان توزیع شد.
در این مراسم آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با ارایه این مطلب که هرکس با خدا معامله کند خداوند بر برکت او می افزاید، گفت: اصل تقدیر شما خیرین با خداست و لطف خدای رحمان، هم برکت در مال و هم سلامت در صحت و طول عمر شما را سبب می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال انقلاب اسلامی، گفت: از جایگاه و مقام شهدا و اعمالشان بایستی قدردانی شود چرا که آنان با ایثار جان خودشان، آرامش و امنیت در کشور را به ارمغان آوردند.
معلمی ادامه داد: هرگاه مدیران و دولتمردان ماه از رهنمودهای ولایت اطاعت کردند، ما موفق بودیم و هرگاه نشنیدند عدم موفقیت به همراه داشتیم.
در ادامه این مراسم با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران و تنی چند از مسئولان استانی از ۴۰ نفر خیرین برتر با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است: در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی از آثار هنری و صنایع دستی از توانمندی‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) مازندران در رشته‌های فرش دستبافت، معرق چوب، نقاشی رنگ و روغن و آبرنگ و...به معرض نمایش و فروش گذاشته شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار