رئیس پلیس راه مازندران از آغاز ممنوعیت ورود انواع کشنده‌های سنگین صبح امروز به جاده هراز و یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 31 January 2019

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، با بیان اینکه هم اکنون امد وشد خودروها در جاده های هراز ، سوادکوه ، چالوس ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است ، گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز وفردا از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن از جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ و از مرزن آباد به کرج از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۱۲ بهمن یک طرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار