رئیس فدراسیون ووشو گفت: باتوجه به زیرساخت های مناسبی که کرمانشاه در رشته ووشو دارد، علاقمندیم اردوهای تیم ملی را در این استان برپا کنیم.
کد خبر: ۷۰۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 30 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،مهدی علی‌نژاد ، با اشاره به ضعف بخش تالو ووشو ایران عنوان کرد: از آنجایی که تعداد ورزشکاران بخش تالو به نسبت بخش ساندا در کشور حدود 10 درصد کمتر است، براین اساس نباید انتظار داشته باشیم عملکرد مطلوب تری داشته باشند.

وی از برنامه ریزی برای تقویت بخش تالو ووشو کشور خبر داد و افزود: یکی از بسترهایی که می تواند به تقویت تالو کمک کند، استفاده از ظرفیت ورزشکاران ژیمناستیک بویژه بخش بانوان این رشته است.

رئیس فدراسیون ووشو اضافه کرد: باتوجه به اینکه پوشش اسلامی که برای بانوان ژیمناستیک کار از سوی ایران به فدراسیون جهانی این رشته معرفی شده مورد قبول قرار نگرفته، بانوانی که در این رشته فعال هستند فرصت خوبی پیش رو دارند تا با ورود به رشته تالو در میادین بین المللی حضور داشته باشند.

وی توجه به رده های سنی پایه و استفاده از مربیان جوان و با انگیزه را از دیگر برنامه ها در راستای تقویت بخش تالو دانست و گفت: با مجموعه ای از برنامه ها و اقداماتی که خواهیم داشت، بزودی بخش تالو به سطح بخش ساندا خواهد رسید.

علی نژاد در ادامه بااشاره به درخواست مسئولان ووشو کرمانشاه برای برپایی اردوهای تیم ملی در این استان، اظهارکرد: کرمانشاه در بحث زیرساخت ها و تجهیزات رشته ووشو وضعیت مطلوبی دارد و ما هم علاقمندیم اردوهای تیم ملی ووشو در این استان برگزار شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی ووشو در کرمانشاه فراهم است، لذا باید درخصوص زمان و شرایط برگزاری این اردوها نیز با مدیرفنی، سرمربیان و مربیان رده های مختلف تیم ملی ووشو رایزنی داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار