کارشناس پلیس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس روز جمعه، ۱۲ بهمن‌ماه با هدف روان‌سازی ترافیک یک طرفه می‌شود.
کد خبر: ۷۰۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 30 January 2019

مسعود خانجانی، کارشناس پلیس کنترل ترافیک پلیس راه البرز در گفت‌وگو یی، اظهار کرد: براین اساس از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت ۲۴ همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
وی افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت ۱۷ روز جمعه ۱۲ بهمن ماه جاری الی ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
خانجانی خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز جمعه هفته جاری در این محور ممنوع است.
وی گفت: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
خانجانی بیان کرد: با توجه به فصل زمستان و ناپایداری هوا، رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند، تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.
وی گفت: با توجه به احتمال ریزش سنگ و بهمن در این محور، مسافران در محدوده‌های بهمن‌گیر به ویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوش دره توقف نکنند.
خانجانی با بیان اینکه از ابتدای فصل پاییز تاکنون ۱۵ فقره ریزش کوه و بهمن درجاده کرج - کندوان رخ داده است، به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
خانجانی یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار