امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب رشد و بالندگی علمی و فناوری را برای کشور در جهان رقم زده است.
کد خبر: ۷۰۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 30 January 2019

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: با اینکه بدخواهان و دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب موانع متعدد در مسیر حرکت این انقلاب الهی به وجود آوردند اما با وجود دشواری ها، دستاوردهای آن با پیش از سال 57 قابل قیاس نیست .
امام جمعه فردیس گفت: امروز ایران اسلامی در زمینه صنایع نظامی ، پزشکی ، نانو ، لیرز ، هسته ای ، هوا و فضا و بسیاری از بخش ها در ردیف برترین های جهان قرار دارد.
این استاد دانشگاه اظهار داشت: هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما نباید پیشرفت های ارزشمند را در بخش های مختلف نادیده بگیریم .
وی افزود: در صحنه سیاسی نیز مردم انقلابی ایران طی 40 سال گذشته بیش از 30 انتخابات برگزار کرده و خود مردم در سرنوشت کشور تاثیر گذار هستند.
امام جمعه فردیس گفت: استقلال،خودباوری، تکیه بر آرای مردم و دستیابی به فناوری های علمی از مهم ترین شاخصه ها و ویژگی های انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: کشور ما پیش از انقلاب در هیچ زمینه ای پیشرفت نداشت اما امروز جزء 10 کشور اول دنیا در بحث هسته ای، لیز، نانو و هوافضا است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: اگر این رهنمودها اجرایی شود به طور قطع کشور سالهای پیش رو را با موفقیت سپری خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان فردیس افزود: کشور ما به آینده بسیار امیدوار است چرا که ملت ایران فهیم و قدرشناس هستند و نظام مقدس اسلامی از ولایت فقیه تبعیت می کند که آینده روشنی برای این نظام ترسیم شده است.
ایمانی افزود: امیدوارم مسئولان بیش از پیش ای کار بیایند تا بتوانند مردم را حمایت کنند زیرا مردم همیشه در خط مقدم صحنه ها حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار