شفقی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه برنامه های ویژه ای در ایام دهه فجر دردستور کار داریم گفت: 6 مدرسه خیرساز در دهه فجر امسال افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۰۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 29 January 2019

 

به گزارش «تابناک البرز»؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اهداف تمرکززدایی شورای آموزش و پرورش افزود: تعاملات شورا در جلب و جذب خیرین، هماهنگ سازی، و همکاری مشارکت های مردمی در جهت رفع موانع و مشکلات  موجود افزایش داشته است. 

شفقی با اشاره به قابلیت اجرایی مصوبات شورای آموزش و پرورش و تاکید بر اهم فعالیت های صورت گرفته اضافه کرد:طبق چیدمان قانونگذار  ترکیب شورای آموزش و پرورش  به نحوی است که تمامی دستگاه های توانمند و محوری شهرستان در آن عضویت دارند و به بررسی مسائلی که مطرح می شود می پردازند در صورت مصوبه شدن به مرحله ی اجرایی می رسند.

 این مسئول پیشرفت آموزش و پرورش هر جامعه ای را در سایه ی تعامل سازنده ، مباحث علمی و آموزشی دانست و اذعان داشت: کلان شهر کرج جزو یکی از مهاجر پذیرترین شهرستان های کشور به حساب می آید اگر اتحاد، تعامل و همدلی به خوبی انجام نشود دستیابی به اهداف ثمربخش نخواهد بود.

 وی با اشاره به وضعیت کلی آموزش و پرورش و تاکید بر کیفیت آموزشی اظهار داشت: مشکلاتی در زمینه تامین سرانه آموزشی وجود دارد این یک نگاه کمی به مسئله است اما کیفیت مداری امری مهم در آموزش و پرورش است.

 شفقی با ذکر این نکته که در ایام دهه فجر پروژه هایی را افتتاح و در اختیار مردم قرار می دهیم بیان داشت: پروژه هایی در ایام دهه فجر در دست افتتاح داریم خصوصا در حوزه ی آموزش و پرورش افتتاح ۶مدرسه خیر ساز با ۱۰۶کلاس درس را در دستور کار داریم.

 فرماندار شهرستان کرج  دستاورد های انقلاب اسلامی ایران را بیشمار برآورد کرد و ادامه داد: با توجه به تبلیغات سوئی که دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می دهند استقلال و سربلندی  کشور جزو بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

 لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دستگاه های  درون و برون سازمانی و خیرین تجلیل به عمل آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار