مدیرکل استاندارد البرز از اجرای طرح پرسشگری سنجش میزان رشد اعتماد عمومی و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد در البرز خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 29 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فتانه شکرالهی اظهار کرد: این طرح با هدف سنجش میزان آگاهی و شناخت شهروندان نسبت به وظایف سازمان ملی استاندارد و در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی، اطلاع از میزان شناخت مصرف کنندگان نسبت به علامت استاندارد و اهمیت درج نشان استاندارد بر روی محصولات تولیدی اجرایی شده است.

وی افزایش آگاهی شهروندان درخصوص کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

وی افزود: از آنجایی که ترویج و توسعه استانداردسازی جز با همراهی و حمایت مصرف کنندگان انجام نمی شود، سنجش میزان اعتماد عمومی مردم نسبت به استاندارد، مقدمه شروع برنامه سازی و اصلاح راهبردها برای تقویت استانداردسازی است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اجرای طرح ویژه نظارتی در روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: در روزهای نزدیک به عید حساسیت در خصوص کیفیت کالاهایی که توسط اصناف عرضه می‌شود افزایش می‌یابد.

شکرالهی تاکید کرد: در طرح نظارتی، کارشناسانی از اصناف و تعزیرات با همکاری ناظران استاندارد، از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند.

مدیرکل استاندارد البرز ابراز کرد: دراین طرح کالاهای فاقذ استاندارد از واحدهای صنفی جمع آوری و با عرضه کنندگان این کالاها برخورد قانونی مقتضی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار