رئیس‌کل دادگستری استان البرز از بازداشت یک نفر از اعضای شورای شهر و ۲ نفر از مدیران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 27 January 2019

فاضلیان با بیان اینکه یک نفر از این افراد عضو شورای شهر اشتهارد است، افزود: دو نفر دیگر از مدیران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد هستند که جرم این افراد خیانت در امانت بوده و اتهاماتی دیگری هم ممکن است مطرح شود که به آن رسیدگی می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه این تنها مورد برای مقابله با فساد در استان نیست که  برای آن پرونده قضایی تشکیل شده باشد، عنوان کرد: در یکسال اخیر با توجه به مشکلاتی که در حوزه اقتصادی داشته‌ایم و افزایش نرخ ارز و  تحریم‌هایی که بر ما تحمیل شده متاسفانه یک عده سوءاستفاده‌هایی کرده‌اند که دستگاه قضایی آن بخش که در صلاحیتش بوده ورود کرده و تعدادی پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در بخشی از پرونده‌ها تعزیرات حکومتی ورود کرده است، بیان کرد: احتمال دارد بخشی از اتهامات پرونده‌ها برای افراد در صلاحیت تعزیرات حکومتی  و بخشی در صلاحیت مرجع قضایی باشد اما باید کل پرونده بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

فاضلیان با بیان اینکه دادگستری، ناجا، تعزیرات حکومتی و دستگاه اطلاعاتی استان البرز در این مورد فعال هستند، بیان کرد: ما اجازه نخواهیم داد برخی افراد فرصت طلب نیازهایی که امروز مردم دارند و شرایطی که بر مردم تحمیل شده را سخت‌تر کنند.

وی با بیان اینکه احکامی هم در این مورد صادر شده است که به زودی جمع‌آوری و اطلاع رسانی می شود، تصریح کرد: ریز احکام صادر شده در پرونده‌‌های اقتصادی جمع بندی و در زمان مناسب اطلاع رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار