جمعی از رانندگان تریلر که از سال گذشته با نام‌نویسی در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل به حساب شرکت ماموت پول واریز کرده بودند در اعتراض به تأخیر در دریافت ماشین، مقابل این شرکت در ساوجبلاغ البرز تجمع کردند.
کد خبر: ۷۰۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 26 January 2019

نماینده این رانندگان افزود: دولت قبلاً طرحی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی داده بود که ما هم براساس همان طرح، دی ماه سال 96 یک سوم قیمت یک تریلر را به حساب شرکت ماموت واریز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان قیمت هر خودرو 460 میلیون تومان بود، ما هم 170 میلیون تومان واریز کردیم تا مابقی را پس از دریافت تریلر به صورت وام پرداخت کنیم.

این راننده ادامه داد: قرار بود خودروها نهایتاً تا مردادماه امسال به ما تحویل داده شود اما با گذشت شش ماه هنوز خبری از خودرو نیست و وضعت ما هم مشخص نمی‌شود.

وی در خصوص چرایی این اتفاق گفت: شرکت ماموت اعلام کرده در طول این مدت قیمت هر تریلر از 460 میلیون تومان به یک میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده و برای دریافت ماشین باید مابه‌التفاوت آن پرداخت شود.

وی افزود: تا آنجایی که من اطلاع دارم نزدیک به 300 نفر با این مشکل مواجه شده‌اند و الان هم 100 نفر از سراسر کشور مقابل این شرکت تجمع کرده‌اند.

این راننده خاطرنشان کرد: بنده سال گذشته برای شرکت در این طرح ماشین خود را به امید دریافت ماشین نو به قیمت 130 میلیون تومان فروختم، بگذریم از این که الان قیمت همان ماشین به 500 میلیون تومان رسیده اما در این مدت شرمنده خانواده‌ام شده‌ام و در تأمین مخارج آنان مانده‌ام. فقط هم من نیستم که با این مشکل مواجه شده‌ام، همه رانندگانی که امروز اینجا تجمع کرده‌اند با این مشکلات درگیر هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان ماموت به ما جواب سر بالا می‌دهند، گفت: از مسئولان درخواست داریم این مشکل ما را حل کنند یا پول ما را پس بدهند یا به هر سه نفر ما یک ماشین بدهند تا ما برای خودمان چاره اندیشی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار