مدیرعامل شرکت توزیع گاز استان البرز گفت: رسیدگی به معضل فقدان گاز در برخی مناطق شهرستان طالقان در دستورکار قرار دارد و ظرف دو هفته آتی این موضوع حل خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 26 January 2019

حسین تقی‌نژاد اظهار داشت: برای امر گازرسانی پنج روستای شهرستان طالقان پیمانکار انتخاب شده است.
وی افزود: در راستای اجرایی شدن طرح گازرسانی در این روستاها لازم است توسط واحدهای بازرسی فنی، مصالح لازم برای شروع کار به تأیید برسند.
مدیرعامل شرکت توزیع گاز استان البرز بیان کرد: پس از تأیید واحدبازرسی فنی فعالیت خودرا در این پنج روستا آغاز خواهد کرد و شاهد به بهره‌برداری این پروژه ظرف دو هفته آتی خواهیم بود.
وی یادآور شد: این پیمانکار پیش از آغاز گرانی‌ها متعهد به انجام کار شده و باید دید در این برهه از زمان هم آیا همچنان حاضر به انجام کار است یا خیر.
تقی‌نژاد  با اشاره به اینکه بسیاری از آگهی‌های ما در این برهه از زمان و گران شدن اجناس از نو گرفته شد، تصریح کرد: تجدید بسیاری از مناقصه‌ها در دستور کار ما قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این پیمانکار تاکنون انصراف نداده است، اضافه کرد: نبود اعتبار کافی، دریافت مجوز لازم از شرکت ملی گاز و پروسه رفع معضلات موجب شد تا کنون این اقدام به طول بی‌انجامد.
مدیرعامل شرکت گازرسانی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: وجود برف سنگین در این مناطق ممکن است، انجام عملیات را با محدودیت همراه کند.

برچسب ها: شرکت گاز ، توزیع ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار