رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: شهرداری کرج باید زیرساخت‌های فراهم شده برای اجرای طرح زوج و فرد را در اختیار پلیس قرار دهد.
کد خبر: ۷۰۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 23 January 2019

سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: باید زیرساخت فراهم شده برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج در اختیار پلیس قرار گیرد تا امکان رصد رانندگان قانون گریز به صورت 24 ساعته فراهم شود.

وی افزود: تا زمانی‌که زیرساخت‌های اجرای این طرح با فعال کردن دوربین‌های پلاک خوان فراهم نشود، امکان اجرای طرح زوج و فرد وجود ندارد.

وی توضیح داد: طرح زوج و فرد در کرج زمانی اجرایی شد که دوربین پلاک خوان در شهر نداشتیم ولی حالا که اغلب خیابان‌ها و معابر کرج به دوربین‌های پلاک خوان مجهز شده، باید به سمت فعال کردن کد این دوربین‌ها پیش برویم.

سرهنگ شرق ابراز کرد: زیرساخت‌های اعمال قانون از طریق دوبین‌های پلاک خوان باید اختیار پلیس قرار گیرد، در غیر این صورت اجرای طرح زوج و فرد نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

این مسئول خاطر نشان کرد: پلیس نمی‌تواند به صورت سنتی در معابر و خیابان‌ها نیرو بگذارد و در روزهای زوج یا فرد از تردد خودروها جلوگیری کند.

وی توضیح داد: اگر به دنبال داشتن ترافیک ایمن در کرج هستیم، شهرداری باید دوربین‌های پلاک خوان را در اختیار پلیس قرار دهد.

وی گفت: برابر قانون تنها مرجعی که وظیفه تشخیص تخلف و امکان اعمال قانون را دارد پلیس است به همین دلیل باید مدیریت این دوربین‌ها در اختیار پلیس قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار