فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با سو استفاده از موقعیت شغلی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی ۷۰ میلیارد ریال در ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 22 January 2019

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری فردی که با سو استفاده از موقعیت شغلی و دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی ۷۰ میلیارد ریال در ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی فردی با سو استفاده از جایگاه شغلی و اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی، موضوع بطور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های مشترک قضایی و پلیسی اداره حقوقی بانک عامل و اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی، فرایند پی جویی و رسیدگی پرونده در مراجع قضایی به سرعت انجام شد و حکم جلب و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: با توجه به اینکه متهم تحت تعقیب کیفری منجر به بازداشت بوده و همواره خود را از دید ماموران قانون مخفی نگه می‌داشت با شناسایی مخفیگاهش، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از شهرستان‌های غرب استان، شناسایی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

معدوم سازی کالاهای قاچاق میلیاردی در مازندران

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی، جانشین فرماندهی انتظامی مازندران نیز گفت: در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معدوم‌سازی کالاهای فاقد مجوز بهداشتی و ایمنی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این مورد بیش از پنج میلیارد و 720 میلیون ریال انواع کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی،انواع موادغذایی و داروهای غیر مجاز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، افزود: با توجه به اینکه کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه ضوابط فنی، ایمنی، بهداشتی بوده با حضور دستگاه‌های مختلف و پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوز قضائی این مقدار کالا امحا و معدوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار