مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: هفت هزار دست پوشاک از محل صدقات پرداختی مردم تهیه و بین مددجویان و نیازمندان معرفی‌شده از سوی مراکز نیکوکاری توزیع شد.
کد خبر: ۷۰۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 22 January 2019

محمد محمدی‌فرد با اشاره به لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود به‌منظور رفع نیازهای متنوع معیشتی مددجویان گفت: حدود ۲۵۰۰ نفر از خانوارهای مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد البرز در قالب جدول زمان‌بندی‌شده ده‌روزه با حضور در مجتمع امام علی علیه‌السلام این نهاد پوشاک اهدایی مردم نوع‌دوست البرز را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه هر مددجوی مشمول این خدمت به‌طور متوسط حدود قلم پوشاک دریافت کردند افزود: هفت هزار دست پوشاک به ارزش یک میلیارد تومان از محل صدقات پرداختی مردم البرز تهیه و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز و نیازمندان معرفی‌شده از سوی مراکز نیکوکاری توزیع شد.

محمدی‌فرد با اشاره به اینکه پوشاک تهیه‌شده در این طرح از البسه باکیفیت و بادوام بود گفت: انواع کاپشن و پالتو، شلوار، پیراهن و بافت‌های زمستانی عمده پوشاک توزیع‌شده بین مددجویان را تشکیل داد.

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: صدقات دریافتی از مردم به‌منظور رفع نیازهای متنوع خانوارهای تحت حمایت، کمک به تأمین هزینه‌های مسکن، درمان، جهیزیه، وام کارگشایی، معیشت، تحصیل دانشجویان و دانش آموزان سهم‌بندی و طبق برنامه مشخص برای مددجویان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه توسعه ابعاد مردمی امداد امام (ره) و سپردن امر حمایت از محرومان به آحاد جامعه رویکرد جدید این نهاد برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان است گفت: صدقات پرداختی مردم البرز، کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، خیران طرف تعامل با کمیته امداد و سرخوشه‌های نیکوکاری به همراه یاری‌رسانی ۴۵ مرکز نیکوکاری فعال در استان ازجمله ظرفیت‌های مناسب برای ارائه خدمت بهتر به محرومان است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار