کد خبر: ۷۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 02 August 2015

نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورگفت که کوتاهی برخی دستگاه های اجرایی درخدمات رسانی به سیل زدگان اخیر کشورپذیرفتنی نیست.

علی اکبرحاجی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج افزود: بهانه تراشی برخی از دستگاه های اجرایی در کوتاهی خدمت رسانی به مردم قابل قبول نیست و دولت به صورت کارشناسی شده و به دور از هیاهو دراین زمینه عمل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: چگونگی عملکرد دستگاه های اجرایی در زمان وقوع حوادث بسیار حایز اهمیت است چرا که بودجه لازم در اختیار آنها قرار داده شده است.

حاجی محمدی بیان داشت: پس ازوقوع حوادث سیل اخیر دربرخی استان های کشور، دو کارگروه برای بررسی و ریشه یابی علل سیل در وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شد.

وی ادامه داد: دراین کارگروه ها به پرونده دستگاه های اجرایی که در انجام وظایف کوتاهی کرده اند، رسیدگی می شود.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: همچنین برآورد میزان خسارت ها و نحوه پرداخت آنها ازسوی این کارگروه ها در دست بررسی است.

حاجی محمدی خاطرنشان کرد: در جریان بازدید تیم های کارشناسی این کارگروه ها درمناطق سیل زده، ضمن بررسی نیازهای مردم ، عملکرد دستگاه های خدمات رسان نیز

ارزیابی می شود.

در جریان سیل دو هفته اخیر استان البرز خسارات زیادی به روستای سیجان واقع در جاده کرج - چالوس و مناطقی از طالقان خسارت وارد شد و هشت نفر از ساکنان سیجان نیز جان باختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار