مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته، 70 میلیون و 240هزار مترمکعب گاز در استان مصرف شد که یک رکورد در مصرف گاز محسوب می شود.
کد خبر: ۷۰۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 21 January 2019

به گزارش تابناک، سید مصطفی علوی از مصرف 42 میلیون و 16 هزار مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری و بیش از 28 میلیون و 223 هزار مترمکعب در صنایع و نیروگاه های سطح استان خبر داد.
به گفته او: پایداری گاز در استان در وضعیت خوبی قرار دارد و تاکنون هیچگونه اُفت فشار و قطعی گاز در سطح استان رخ نداده است.
علوی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری از اُفت فشار یا قطعی گاز از طریق زیرساخت های گازرسانی در طرح جامع اصفهان بزرگ انجام گرفته است و شبکه گاز رسانی استان هم اینک در وضعیت پایدار قرار دارد اضافه کرد:به دلیل استقرار جبهه هوای بسیار سرد در استان در چند روز آینده، از مشترکان تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف، به تداوم پایداری شبکه گازرسانی کمک کنند.
وی در عین حال از مشترکان خواست نکات ایمنی از جمله اطمینان از باز بودن مسیر دودکش وسایل گاز سوز برای حفظ سلامت خود را نیز مد نظر داشته باشند. واحد امداد شرکت گاز به شماره 194 بصورت 24 ساعته آماده امدادرسانی به مشترکان در همه نقاط استان اصفهان است.

منبع: تابناک
برچسب ها: گاز ، زمستان ، مصرف انرژی ، سرما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار