مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 20 January 2019

 ناصر مقدم گفت: جشنواره فیلم فجر استان البرز هم زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مقارن با ایام پرخیر و برکت دهه فجر از ١٢ لغایت ٢٢ بهمن ماه در کرج برگزار خواهد شد.

مقدم تصریح کرد: در جشنواره امسال ١٤ فیلم برگزیده با موضوعات متنوع اجتماعی، درام اجتماعی، دفاع مقدس، کمدی اجتماعی، دینی، تاریخی، سینمای مقاومت، حادثه ای، اکشن، ورزشی و ... در سینما ساویز و سینما پرشین برای علاقه مندان حوزه سینما نمایش داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در روز ١٢  بهمن در سینما پرشین و با حضور جمعی از مسئولین استانی و هنرمندان مطرح کشور و استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: امسال و به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سانس‌های اختصاصی برای خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شده است. در این مراسم از برخی از چهره‌های هنری و سینمایی مطرح استان نیز قدردانی به عمل خواهد آمد.

مقدم افزود: همچنین جهت هنرمندان کرجی نیز تسهیلات ویژه ای در خصوص تهیه و توزیع بلیط در نظر گرفته شده است. در ایام برگزاری جشنواره با مساعدت این اداره کل و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ٥ سانس ویژه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که عزیزان علاقه مند می توانند با تخفیف ٥٠ درصد از این فیلمها لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار