فرماندار مهريز خبر داد؛
فرماندار مهریز با اشاره به ساخت چهار باب مدرسه در مهريز طي سال گذشته، گفت: پارسال 140 ميليون تومان نيز صرف اتصال مدارس روستایی مهریز به گاز طبیعی شده است.
کد خبر: ۷۰۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 20 January 2019

«سیدمحمد رستگاری» با اشاره به برتری شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز در سطح استان، اظهار كرد: این شورا در طول یک سال گذشته ۱۲۰ مصوبه داشته و همه مصوبات نیز اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های اعتباری که در سال جاری با آن مواجه بودیم، تلاش شد از خیران و مشارکت‌های مردمی استفاده و آموزشگاه‌های مورد نیاز شهرستان مهریز ايجاد شود.

فرماندار خاطرنشان کرد: بر همین اساس طی سال گذشته چهار باب آموزشگاه با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط خیران و دو باب مدرسه با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط دولت در شهرستان مهریز ايجاد شد.

وي با تشریح دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات دولتی، بیان کرد: تلاش شده در اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان از ظرفیت همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری، دهیاری‌ها، خیران و مردم استفاده شود.

وی در مورد انشعاب گاز مدارس روستایی مهریز نیز اظهار كرد: در این زمینه طی سال گذشته ۱۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رستگاري خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز، توجه ویژه‌ای به دانش آموزان بی‌بضاعت و ایتام نیز داشته و با کمک خیران و واحدهای تولیدی به آنها رسیدگی کرده است.

وی در مورد توجه این شورا به بحث آسیب‌های اجتماعی نیز عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی موضوعی بسیار حائز اهمیت است و سیستم قضایی نیز همکاری‌های خوبی برای مباحث پیشگیری با شورای آموزش و پرورش مهریز داشته است.

رستگاری همچنین از راه‌اندازی مرکز مشاوره تحصیلی در مهریز خبر داد و یادآور شد: دو باب مدرسه غیرانتفاعی نیز به مجموعه مدارس این شهرستان اضافه شده اما هنوز هم به ساخت فضاهای آموزشی و نوسازی مدارس نیاز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار