مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: رسانه و اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم و معلمان جامعه باید نقش تعاملی و سازنده ای با دستگاه های اجرایی داشته و کمک شایسته ای برای برنامه ریزی بهتر داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 19 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ احمدعلی قنبرهراتی افزود: رسانه نقش بی بدیلی در ارتقای رشد و بالندگی و یا در انحطاط و ضعف جامعه دارند.
وی اظهار داشت: یکی از اقدامات برای موفقیت مدیران داشتن اطلاعات و آمار درست است و رسانه در درون جامعه حضور دارد به این دلیل می تواند این اطلاعات را به درستی منتقل کند.
وی با بیان اینکه مدیران باید اصحاب رسانه را به عنوان مشاوران خود بدانند، گفت: در صورتیکه اصحاب رسانه به عنوان مشاور در کنار مدیران باشند می توانند مدیران را در برنامه ریزی، سازماندهی و توسعه بخش های مختلف جامعه ایفای نقش کنند.
قنبرهراتی ادامه داد: امروزه توسعه پایدار در گرو توسعه فرهنگی است و وجود مشکلات و برخی مسایلی که جامعه را تحت الشعاع خود قرار داده به سختی می توانیم تا معضلی را در یک مقطعی حل کنیم.
وی افزود: ولی در کلان مساله باید به سمت فرهنگ عمومی برویم که جامع باشد که برای توسعه امور در حوزه کتابخوانی باید به دنبال افزایش سرانه مطالعه باشیم.
وی با تاکید بر لزوم آشنایی خانواده ها با فرهنگ مطالعه، بیان داشت: مطالعه در حوزه پژوهش نیز زمینه ساز بوده و نقشه راه برای افق بهتر است.
قنبرهراتی گفت: در توسعه پایدار نیز مسایل فرهنگی نقش مهمی دارد که مدیران باید به آن اعتقاد پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار