با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی سه پروژه در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 16 January 2019

محمد اسلامی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات رفاهی و تجاری بندر امام خمینی(ره) مورد استقبال یگان گارد حفاظت بنادر و دریانوردی خوزستان قرار گرفت. وی در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان از سایت بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر امام خمینی دیدن می کند.

به گزارش"تابناک"؛ مجتمع بندری امام خمینی (ره) یکی از بنادر مهم کشور است که در استان خوزستان واقع است. این بندر با 38 اسکله فعال به طول هفت کیلومتر بزرگترین بندر فعال ایران است. اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در بندر امام خمینی (ره) مستقر است. 

همچنین امروز با حضور محمد اسلامی عملیات اجرایی احداث کارخانه بایواتانول سوختی از غلات و احداث کارخانه فرآوری و غنی‌سازی دانه روغنی سویا در بندر امام خمینی (ره) آغاز شد.

کارخانه بایواتانول سوختی از غلات با سرمایه گذاری شرکت "آبادانی گستر تهران" به ارزش 5460 میلیارد ریال با هدف ایجاد ارزش افزوده از غلات و تولید سوخت پاک احداث خواهد شد و زمینه اشتغال را برای 95 نفر فراهم می کند.

کارخانه فرآوری و غنی‌سازی دانه روغنی سویا با سرمایه گذاری شرکت "صنعت سازان شاداب جی" با هدف ایجاد و استقرار صنایع تولیدی و ارزش افزوده مرتبط با غلات و ایجاد شهر لجستیک غلات در این مجتمع بزرگ بندری به ارزش 121 میلیارد ریال و ایجاد 40 فرصت شغلی جدید احداث می شود.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی اجرای پروژه تعمیرات اساسی جاده دسترسی مجتمع بندری امام خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال و با هدف مرمت و بهسازی این مسیر دسترسی مهم و با ایجاد 65 فرصت شغلی آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار