سرهنگ محمد نادر بیگی از دستگیری باند بزرگ کیف قاپی با ۷۰ فقره سرقت در کرج خبرداد.
کد خبر: ۷۰۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 16 January 2019

سرهنگ محمد نادر بیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز در نشستی خبری که در اداره آگاهی استان البرز برگزار شد به  دستگیری سارقان کیف‌قاپ اشاره کرد و گفت: در جریان سرقت کیف یک زن در کرج وی دچار آسیب شدید شد و مدتی در کما بود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی و شناسایی مشخص شد سارقین در کرج مستقر بودند گفت: مطلع شدیم این افراد شامل ۳ برادر ویک مالخر به فردیس جابجا شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه گفت: ۴۰ نفر از مالباختگان شناسایی شدند این در حالی است که سارقان به ۷۰ فقره کیف‌قاپی و گوشی قاپی اعتراف کرده‌اند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری از سخنانش به سرقت منزل به شیوه تخریب درب اشاره کرد و گفت: دراوایل شب این نوع سرقت در دو منطقه از کرج به وقوع پیوسته است.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به اینکه این سارقان سه نفر بوده‌اند، گفت: آن‌ها به همراه یک خودروی سمند سفیدرنگ و پراید شناسایی و دستگیرشده‌اند و از آن‌ها چندتخته فرش ابریشم، بدلیجات، ادکلن و یا انواع لوازم‌خانگی کشف‌شده است.

وی ادامه داد: ارزش اموال سرقتی کشف‌شده از این سارقان بیش از یک میلیارد تومان اعلام‌شده است.

این مسئول اگفت: مالباختگان این پرونده  شناسایی‌شده اند همچنین سرقت های انجام گرفته توسط سارقین در چند منطقه از کرج بوده است.

سرهنگ نادر بیگی در بخش دیگری به سرقت از اماکن  اشاره کرد و گفت: سارق اماکن ۹ فقره سابقه کیفری داشته است و  این فرد با یک دستگاه وانت اقدام به سرقت از انباری خانه‌هایی می‌کرد که صاحبخانه ها در خانه حضور نداشتند.

وی افزود: این سارق به ۹۰ فقره سرقت از انباری اماکن اعتراف کرده است و در این سرقت ها با سه نفر دیگر همکاری می کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار