نماینده مردم کرج، اشتهارد ، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی ازافزایش 35 درصدی بودجه قطار شهری کرج توسط دولت در سال 98 خبرداد.
کد خبر: ۷۰۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 15 January 2019

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای قطارشهری کرج اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیارد ریال در نظرگرفته شده که از افزایش قابل توجهی برخوردار است.
کولیوند در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگان مبنی برآینده برجام نیز افزود: فرمولی برای خروج از برجام نداریم چراکه به آن پای بند هستیم.
«خط 2 قطار شهری کرج به طول 27 کیلومتر و 27 ایستگاه از سال 85 عملیات اجرایی آن آغاز شده و تاکنون 15 کیلومتر تونل این خط حفاری شده است.»
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگرچه آمریکا از برجام خارج شد اما قطعنامه برجام به تصویب سازمان ملل رسیده بنابراین باید دید آیا اروپا نیز خلف وعده دارد یاخیر.
استانی شدن انتخابات موضوع دیگری بود که نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به آن پرداخت و افزود: تمام تلاش خود را داریم که سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری را رعایت کنیم .
کولیوند گفت: اکنون انتخابات اکثریتی است که اگر بخواهیم از این حالت خارج شویم هنوز فرمول بندی این بحث مهم بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان نهایی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث استانی شدن انتخابات جرائم وهزینه های تبلیغاتی نیز درنظر گرفته شده است.
نماینده مردم کرج در ادامه افزود: در زمینه تعداد نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی نیز اگر طرح استانی شدن انتخابات به نتیجه برسد پنج نماینده برای این استان پیش بینی شده است.
کولیوند، درخصوص تاثیرات حذف چهار صفر از نظام پولی کشور نیز گفت: تبدیل ریال به تومان تاثیراتی از نظر روانی دارد که به این سرعت شاید اتفاق نیفتد.
وی گفت: اقدامات لازم دراین زمینه درحال انجام است و تا 2 سال دیگر اجرایی خواهد شد.
این نماینده در خصوص وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اظهار داشت : دولت این بیمارستان را نپذیرفت چون نمی توانست تعرفه دولتی بگیرد ازسوی دیگر بنیاد شهید هم نمی تواند آن را اداره کند.
وی ادامه داد: کاربری بیمارستان درمانی است و هر فردی که این بیمارستان را تحویل بگیرد باید تجهیزات و پزشکان آن را تعیین تکلیف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار