رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: متأسفانه خیلی‌ها ظرفیت جایگاهی که به دست می‌آورند را ندارند و وقتی به پول یا منصبی می‌رسند همه چیز را فراموش می‌کنند، اگر موضوع منافع مردم است پس باید به توافق رسید.
کد خبر: ۷۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 12 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در شورا خواسته‌هایی از شهرداران دارند، شهرداران هم یا ضعیف هستند و یا قوی عمل کرده و با شورا تعامل می‌کنند اما شهردار فردیس نتوانسته نقش خود را برای تعامل با شورا ایفا کند و همین باعث بالا گرفتن اختلاف شده است؛ در این شرایط شهرداری که نتوانسته یک پروژه عمرانی اجرا کند گویا برداشت‌هایی در یک تهاتر به صورت غیرقانونی هم انجام شده است.

اکبریان افزود: قرار شده جلساتی با حضور شورا، فرماندار و نمایندگان برگزار شود تا ببینیم به تفاهم می‌رسند یا خیر، اولتیماتوم دادستان فردیس به عنوان مدعی‌العموم هم حرکت خوبی بود که انجام شد، وقتی کسی نماینده می‌شود به معنای آن نیست که داروغه شهر است و خودش و خانواده‌اش می‌توانند هر کاری انجام دهند، مملکت قانون دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در خصوص طرح کمیسیون امور داخلی کشور برای افزایش تعداد نمایندگان مجلس هم گفت: من بعید می‌دانم که این کار انجام شود دولت هم نامه نوشته و گفته که این کار را به دلیل بار مالی قبول ندارد.

اکبریان با اظهار مخالفت در خصوص افزایش تعداد نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: کل بازرسان صنعت، معدن و تجارت در کشور به 500 نفر هم نمی‌رسد حال بخواهیم تعداد نمایندگان را افزایش دهیم این برای کشور هزینه دارد، با بالا رفتن تعداد نمایندگان اختلاف هم به وجود می‌آید و مدیریت جلسات مجلس هم سخت می‌شود، افزایش تعداد نمایندگان حلال مشکلات نیست من معتقدم کاش مجلس فقط 90 نماینده داشت.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن در پاسخ به اینکه چرا در جلسات مجلس خیلی کم نطق می‌کند و معمولاً اظهار نظر ندارد هم اعلام کرد: در جاهایی که لازم است این کار را انجام می‌دهم و مثل برخی نمایندگان نیستم که حرف‌های پوپولیستی بزنم، من با مردم روراست هستم.

وی با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان در موضوع استیضاح برخی از وزرا و پس گرفتن امضا هم گفت: بنده نمی‌توانم به نماینده‌ای بگویم چرا امضای خود را پس گرفته‌ای، البته در مورد آقای شریعتمداری معتقدم وی در وزارت تعاون تاکنون موفق عمل کرده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به مشکلاتی که اخیراً در صنعت خودرو کشور به وجود آمده است، گفت: تلاش ما بر این بوده که از بحران اخراج کارگران جلوگیری کنیم چون نیم میلیون نفر به صورت مستقیم در صنعت خودرو کشور مشغول به کار هستند و اگر مشکلی به وجود آید در کشور یک انفجار صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار