فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: 420 تن کالای خارجی قاچاق مکشوفه شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک، پارچه، لوازم التحریر، سیگار و... که ارزش آن ها 50 میلیارد ریال برآورد شده بود، امحا شدند.
کد خبر: ۷۰۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 10 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری از آنجایی عرضه کالاهای خارجی به تولید و اشتغال کشور ضربه جدی وارد می کند، این موضوع به صورت جدی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، افزود: در این رابطه با تلاش ها و پیگیری های مجدانه پلیس استان، 420 تن کالای خارجی قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک، پارچه، لوازم التحریر، سیگار و... که ارزش آن ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه 50 میلیارد ریال برآورد شده بود، امحا شدند.
وی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا، یکی از مهم ترین مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است که از سوی مقام معظم رهبری به دستگاه ها ابلاغ شده و در این زمینه نیروی انتظامی در خط مقدم قرار دارد و به صورت شبانه روزی در این زمینه تلاش می کند.
معصوم بیگی در ادامه از کشف نزدیک به هزار میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این رابطه 9 باند دانه درشت تهیه و توزیع کالای قاچاق شناسایی و با آنان برخورد قانونی صورت گرفت.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش 40 درصدی کشف پرونده های قاچاق با ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: همچنین در 9 ماه گذشته، 3 هزار و 500 قاچاقچی دستگیر و 700 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق نیز توقیف شدند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار