فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: امروز دشمن برای کاهش هزینه های جنگ به استفاده از رسانه ها متوسل شده است.
کد خبر: ۷۰۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 10 January 2019

سردار سید یوسف مولایی در آئین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر افزود: امروز نباید دست روی دست بگذاریم تا دشمن موشک به سمت ما پرتاب کند، بلکه دشمنان از طریق رسانه ها وارد عمل شده تا اهداف خود را اجرایی کنند.
وی با بیان اینکه رسانه های کشور می توانند آرامش و امید را به جامعه تزریق کنند خاطر نشان کرد: رسانه هایی که به ایجاد شکاف های اجتماعی دامن بزنند، خیانتکار هستند.
فرمانده سپاه البرز ادامه داد: در فضای امروز نیاز است تا رسانه ها دشمن شناسی کرده و ابزار دشمن برای ضربه زدن به جامعه را به درستی بشناسند.
مولایی با اشاره به اینکه رسانه ها شناخت دقیق از طرح های عملیاتی دشمنان برای مقابله با آنها باید داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروزه اطلاعات افراد به سادگی قابل دسترسی بوده که در این شرایط بهترین راه تقویت سواد رسانه ای در جامعه است.
وی بیان داشت: اینکه چگونه با این پدیده مهم رفتار کنیم را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که همه مردم بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به تاثیر رسانه ها در جامعه اظهار داشت: دشمن از طریق رسانه ها به دنبال اجرایی کردن اهداف خود است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) گفت: تولید فیلم 300 نمونه ای از اقدامات ضد ایرانی است که تلاش می کند جامعه ایرانی را بدون تمدن به دنیا معرفی کند.
مولایی افزود: امروز رسانه به یک وسیله قابل اتکا تبدیل شده که می تواند بخشی از پیروزی ها را رقم بزند.

برچسب ها: رسانه ، جشنواره ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار