رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز‌ از اتصال سایت تجارت الکترونیک استان البرز (تواکسیم) به سایت اتاق های تجارت بین المللی جهان خبر داد و گفت: به زودی شاهد راه اندازی رسمی این سایت با چهار زبان زنده دنیا خواهیم بود.
کد خبر: ۶۹۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 06 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ وی به واحدهای تولیدی البرز که تا کنون برای وصل شدن به این سایت اقدام نکرده اند توصیه کرد برای معرفی محصولات صادراتی خود سریع تر دراین زمینه اقدام کنند. 
بنا مولایی گفت: با اتصال به سایت تجارت بین المللی علاوه بر توسعه صادرات ، نیاز واحدهای تولیدی به واردات مواد اولیه نیز بدون دغدغه خاطر برطرف خواهد شد.
وی ادامه داد: واردکنندگان بامراجعه به این سایت می توانند تمام کشورهای تولید کننده انواع مواد اولیه را مشاهده و شناسایی نمایند و با برخورداری از مزایای حق انتخاب ، بدون مراجعه به واسطه ها مواد اولیه مورد نیاز را با قیمت های مناسب وارد کنند.
وی افزود: استان ما در تولید انواع محصولات دارویی ، بهداشتی ، غذایی ، کشاورزی و قطعات خودرو دارای ظرفیت های بی بدیل است و این مهم بستر را برای توسعه روابط اقتصادی با کشورهای منطقه مهیا کرده است.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز اضافه کرد: ما در تولید و صادرات محصولات حلال با کیفیت بالا در کشورهای هدف نیز موفقیت هایی را کسب کرده ایم و می توانیم با مشارکت و سرمایه گذاری خارجی در بازار رقابت منطقه ای و بین المللی حضوری پررنگ و فعال داشته باشیم.
وی ادامه داد: آمادگی داریم با مشارکت کشورهای موفق در تجارت حلال تحت برند های ملی و بین المللی در بازارهای مختلف حضور یابیم.
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز در ادامه اظهاراتش ضمن تاکید بر توسعه همکاری های تجاری با کشور عمان از این کشور به عنوان پل ارتباطی مناسب برای وصل شدن به بازار های آفریقا نام برد.
بنامولایی با قدردانی از عملکرد سفیر ایران در عمان در گسترش روابط تجاری بین 2 کشور اظهار داشت: به وزارت امور خارجه توصیه می شود قرارداد های دوجانبه ای که به امضا می رسد به نحوی تنظیم شوند تا امنیت تجارت و سرمایه گذاری مورد توجه خاص قرار گیرد. 
استان البرز با افزون بر سه هزارو 500 واحد تولیدی یکی از استان های مهم صنعتی کشور است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار