کد خبر: ۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 01 August 2015
رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از توقیف یک دستگاه خودروی پراید با بیش از 14 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمود قاسمی گفت: عوامل گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لاهیجان، یک دستگاه خودروی پراید را به دلیل رعایت نکردن مقرارت راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: پس از استعلام از طریق سامانه اجرائیات پلیس راهور، مشخص شد که این خودرو مبلغ 14 میلیون و 800 هزار ریال جریمه معوقه دارد و در اجرای ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تا زمان پرداخت جریمه توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به نقش مردم در تامین و برقراری نظم و امنیت گفت: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، باید این گونه خودروهایی که خلافی بالای 10 میلیون ریال دارند، متوقف و پس از پرداخت مبلغ خلافی از پارکینگ ترخیص شوند.

فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان در اواخر تیرماه امسال نیز از توقیف یک دستگاه خودروی پژو با 24 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده در این شهرستان خبر داده بود.



* دستگیری حفاران غیر مجاز در لاهیجان

بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ قاسمی از دستگیری دو حفار غیرمجاز در شهرستان لاهیجان خبر داد.

وی بیان داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه لفمجان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل و رویت متهمان، در عملیاتی غافلگیرانه حفاران غیرمجاز که قصد شناسایی، تخریب و به یغما بردن آثار باستانی منطقه را داشتند، دستگیر شدند.

سرهنگ قاسمی اضافه کرد: از متهمان دستگیر شده، یک دستگاه گنج یاب با متعلقات مربوطه و ابزار و آلات حفاری کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده، به همراه اقلام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان شدند.

شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار