مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان پشتوانه اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و رسالت امروز جانبازان ترویج فرهنگ ایثارگری در بین جوانان است.
کد خبر: ۶۹۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 05 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا باهدف تکریم جانبازان و در راستای اجرای طرح سپاس با حضور در منزل جانبازان سرافراز 70 درصد نیک‌خواه بهرامی از وی دیدار و دلجویی به عمل آوردند.
ابراهیم طاهرنژاد در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران جانبازان را پشتوانه‌ی اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر دشمن دیروز با ابزار جنگی در مقابل ما صف‌آرایی کرده و ایستاده، امروز با تهاجم فرهنگی خود، هویت جوانان ما را نشانه رفته است
وی در ادامه رسالت امروز جانبازان را خطیر و بسیار مهم دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری اولین اولویت جهادی امروز است و جانبازان باید تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در صف مبارزه با تهاجم فرهنگی باقی بمانند و همان‌گونه که با دستان خالی در برابر هجوم نظامی دشمن بعثی ایستادگی کردند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیز ایستادگی کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان تأکید کرد: جانبازی یک حادثه نیست بلکه یک افتخار بزرگ است و حاصل تلاش برای کسب رضای الهی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار