کرمانشاه_مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ۳۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه غذا و دارو در کرمانشاه خبر داد
کد خبر: ۶۹۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 03 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،کیومرث رحیمی اظهار داشت: در یک ماه گذشته مجموع بازرسی از شرکت‌های توزیع دارو، داروخانه‌ها، عطاری‌ها، سالن‌های ورزشی، سالن‌های زیبایی و آرایشی و بهداشتی، مدارس، تجهیزات پزشکی به قصد کشف کالای قاچاق ۱۸۲۸ مورد بازرسی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی ۴۵۲ مورد منجر به کشف شده است، افزود: همچنین در مرکز استان نیز ۱۷۴۵ بازرسی انجام شده که از این تعداد ۲۸۰ مورد منجر به کشف شده است.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل و بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: ۳۵۷۳ مورد بازرسی در استان کرمانشاه انجام شده که از این تعداد ۷۳۲ مورد منجر به کشف شده است.

رحیمی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده در استان کرمانشاه بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: این کشفیات شامل داروهای شیمیایی، گیاهی، مخدر و مکمل های غذایی، مواد آشامیدنی، تجهیزات و ملزومات پزشکی، لوازم آرایشی بهداشتی و شیر خشک بوده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار