محمدعلی نمایی از تعطیلی ۳۰ واحد متخلف در امر طب سنتی خبر داد و گفت: در حوزه طب سنتی بعضی افراد فاقد صلاحیت درمان در حال فعالیت هستند که این موضوع مشکلات عدیده ای را برای مردم به همراه داشته است.
کد خبر: ۶۹۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 03 January 2019

 معاون فنی نظام پزشکی کرج با اشاره به اهمیت کمیسیون های تخصصی رشته های علمی گفت: در راستای بهبود چرخه درمان از افراد شاخص و باسواد مشورت گرفته می شود که خط اول تمام پایش ها پزشکان عمومی هستند.

محمد علی نمایی با در نظر گرفتن این مهم که سازمان نظام پزشکی در امر آموزش در سطح کشور نمونه شده است، تصریح کرد: از دغدغه های قابل توجه برای سیستم درمان، مسئله ظهور فعالیت افراد فاقد تخصص لازم در زمینه پزشکی است.

وی با تاکید بر اهمیت درمان مطرح کرد: در حوزه طب سنتی بعضی افراد فاقد صلاحیت درمان در حال فعالیت هستند که این موضوع مشکلات عدیده ای را برای مردم به همراه داشته است.

 وی با بیان اهمیت آگاه سازی مردم توضیح داد: نظام پزشکی کرج با این گونه افراد به شدت برخورد می کند و در این امر با روشنگری و آگاه سازی سعی در پیشگیری است.

 

وی از توقیف 30 واحد درمانی فاقد صلاحیت در 2 سال گذشته خبر داد و گفت: طی 2 سال گذشته 30 مرکز متخلف با ورود سازمان تعزیرات حکوکتی که با عنوان طب سنتی، مخاطراتی را برای شهروندان ایجاد کرده بودند، تعطیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار