مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۴۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های شهرستان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون تخریب شده است.
کد خبر: ۶۹۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 02 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،فریبرز کرمی ، از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها خبرداد و اظهار داشت: هرگونه ساخت وساز غیر مجازدر حریم راه‌های استان با حکم قضایی تخریب خواهد شد.

وی عنوان کرد: طی امسال بیش از 40 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان کرمانشاه منجربه اجرای حکم و تخریب شده است که با پیگیری‌های انجام شده دستور تخریب مابقی ساخت و سازهای غیرمجاز نیز در دستور کار است.

کرمی گفت: به استناد ماده 6 و17 و تبصره‌های آن از قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، مصوب سال 1379 هرگونه ساخت و ساز در حریم راه‌ها ممنوع است و نسبت به ساخت وسازهای غیرمجاز با دریافت دستور از دادستان عمومی و انقلاب و با حضور نماینده آن تخریب انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: با توجه به وظایف خطیر این اداره کل در حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال از نهادهای مربوطه به‌ویژه ریاست دادگستری و قضات انتظار می‌رود که با این اداره همکاری کنند و با هر شخص حقیقی و حقوقی که در حریم راه‌های استان ساخت وساز غیرمجاز داشته باشند برابر قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه‌آهن برخورد قاطع انجام شود.

کرمی گفت: به متخلفین هشدار داده می‌شود عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شبانه‌روز بر تمام راه‌های حوزه ی استحفاظی نظارت جدی و مستمر دارند و با آن‌ها برخورد لازم انجام خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار