رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز:
رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با بیان این‌که قیمت مسکن تا جایی که ممکن بوده، رشد داشته است، گفت: سازندگان مسکن در حال حاضر از پیش فروش مسکن ترس دارند اما به آن‌ها توصیه می‌کنم که قیمت مسکن رشد کافی را داشته و آن‌ها مسکن‌های خود را پیش فروش کنند تا میزان عرضه مسکن در بازار اهواز بیشتر شود.
کد خبر: ۶۹۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 01 January 2019

قنبرعلی زنگنه با اشاره به آخرین وضعیت بازار مسکن در شهرستان اهواز اظهار کرد: قیمت مسکن در بازار اهواز تقریبا تثبیت شده است و در این زمینه دیگر افزایش قیمتی نداریم.

وی با بیان این‌که بازار مسکن در سال 98 قطعا وارد شرایط رکودی خواهد شد، افزود: سازندگانی که واحد برای فروش دارند، نسبت به فروش آن واحدها اقدام کنند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز با اشاره به بحث رهن و اجاره مسکن در بازار اهواز تصریح کرد: مبالغی که به عنوان رهن یا اجاره مسکن از مشتریان دریافت می‌شود، به اوج خود رسیده است و دیگر جایی برای افزایش ندارد.

زنگنه ادامه داد: قیمت مسکن تاکنون به میزان لازم رشد داشته است و دیگر جایی برای افزایش قیمت مسکن و همچنین بحث اجاره بها و رهن مسکن وجود ندارد و قیمت‌ها تثبیت شده‌اند.

وی با بیان این‌که خرید و فروش مسکن در بازار اهواز انجام می‌شود، گفت: در بازار اهواز شاهد خرید و فروش مسکن هستیم و معاملات در این زمینه انجام می‌گیرد. اکنون تقاضا برای خرید بیشتر از عرضه است و خیلی‌ها به دنبال خرید خانه هستند.

رییس اتحادیه مشاوران املاک اهواز ادامه داد: با توجه به این‌که شرایط اقتصادی مناسب نیست و قیمت مصالح نیز افزایش چشمگیری داشته است، ساخت و ساز مسکن توجیه اقتصادی ندارد و این مساله باعث شده تا عرضه مسکن در بازار اهواز کاهش پیدا کند.

زنگنه با بیان اینکه عرضه مسکن در اهواز کمتر از تقاضا است، خاطرنشان کرد: سازندگان مسکن در حال حاضر از پیش فروش مسکن ترس دارند اما به آن‌ها توصیه می‌کنم که قیمت مسکن رشد کافی را داشته و آن‌ها مسکن‌های خود را پیش فروش کنند تا میزان عرضه مسکن در بازار اهواز بیشتر شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار