فرمانده انتظامی البرز گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، 50 میلیارد ریال اموال سرقتی در این استان کشف شد.
کد خبر: ۶۹۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 31 December 2018

سردار عباسعلی محمدیان افزود: این طرح شب گذشته در 2 شهرستان استان البرز و چهار شهرستان خارج از استان به صورت همزمان انجام شده است. 
وی اضافه کرد: با توجه به کار اطلاعاتی پلیس های تخصصی و شناسایی سارقان و قاچاقچیان ، طی شب گذشته 64 سارق حرفه ای در قالب 15 باند سرقت دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: اقدام این سارقان اغلب سرقت منزل، زورگیری ، سرقت خودرو، وسایل داخل خودرو و کیف قاپی بوده است.
محمدیان افزود: در بازرسی از محل زندگی این سارقان 30 دستگاه خودروی سرقتی، مقادیر زیادی وسایل منزل، گوشی تلفن همراه، وسایل خوراکی و لوازم داخل خودرو نیز کشف شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چند روز اخیر شامل تریاک، مرفین و حشیش خبرداد و گفت: در این رابطه پنج نفر قاچاقچی دستگیر و خودروهای آنها نیز توقیف شد.
رئیس پلیس استان البرز افزود: یکی از برنامه های مهم پلیس البرز پاکسازی نقاط آلوده است که در 2 بخش انجام شده که بخش اول آن در خصوص برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر است که به علت نبود اردوگاه ماده 16 با مشکل مواجه هستیم اما پلیس به ماموریت خود برای جمع آوری آن ها به صورت روزانه اقدام می کند.
وی بیان داشت: بخش دوم طرح پاکسازی مربوط به شرارت و اوباش ها است که جمع آوری آنها به صورت هفتگی انجام می شود که به طور متوسط در اجرای این طرح بیش از 150 نفر دستگیر شده که آرامش روانی در جامعه بدنبال خواهد داشت.
محمدیان گفت: با اجرای این طرحها نزاع دسته جمعی و چاقو کشی در استان البرز به شکل قابل توجهی کاهش یافته و برهم زنندگان نظم عمومی بدانند پلیس بدون اغماض با آن ها برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار