عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت ساماندهی معابر سطح شهر گفت: راه‌اندازی نهضت آسفالت در دستور کار جدی شهرداری و شورای اسلامی یزد قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 30 December 2018

«محسن ابوترابی» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور اکثر اعضای شورا و غیبت معنا‌دار «مرتضی شایق» نایب رییس شورای شهر یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت 9 دیماه به عنوان روز بصیرت، اظهار کرد: ساماندهی ترافیک معابر مرکزی شهر یزد باید در دستور کار جدی شهرداری قرار گیرد.

وی با بیان این که ترافیک بلوار طالقانی و مطب پزشکان مستقر در این خیابان دغدغه جدی برای ساکنین این منطقه ایجاد کرده است، افزود: شورای شهر باید با تدوین برنامه منسجم نسبت به انتقال مطب پزشکان از بلوار طالقانی اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اسکان متمرکز مطب پزشکان سطح شهر را ضروری دانست و گفت: ایجاد زیرساخت لازم نظیر پارکینگ و محل اسکان موقت برای مسافران از دیگر اقدامات حائز اهمیت در راستای ساماندهی مطب پزشکان است.

ابوترابی در پایان با بیان این که بسیاری از معابر سطح شهر یزد نیاز به آسفالت استاندارد دارند، خاطرنشان‌ کرد: راه‌اندازی نهضت آسفالت باید یکی از اولویت‌های اجرایی شهر یزد باشد.

گفتنی است؛ نایب رییس شورای شهر یزد عدم پاسخ وزارت کشور به انتخاب شهردار منتخب را بی احترامی به مردم یزد دانست و جلسه شورا را به نشانه اعتراض تا تعیین و تکلیف این مهم ترک کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار