فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو‌های "پراید" و کشف ۳۴ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 29 December 2018

به گزارش تابناک، منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد خودرو‌های پراید در کرمانشاه در حالی که قطعات و وسایل داخل آن‌ها ربوده شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تشکیل تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و انجام کار‌های اطلاعاتی گسترده، سارقان که شامل ۲ مرد و یک زن بودند، شناسایی شدند.

امان اللهی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، اعضای این باند اقدام به سرقت خودرو‌هایی می‌کردند که عموما فاقد تجهیزات ایمنی لازم بودند.

رئیس پلیس کرمانشاه گفت: سارقان در مرحله بعدی اقدام به سرقت قطعات و وسایل با ارزش داخل خودرو‌ها کرده و سپس آن‌ها را در محلی دیگر رها می‌کردند.

وی با بیان اینکه سارقان آدرس مشخصی نداشتند، افزود: با این حال ماموران پلیس آگاهی توانستند با انجام کار‌های اطلاعاتی محل اختفای سارقان در ۲ منزل جداگانه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها در عملیات‌هایی جداگانه اقدام کنند.

امان اللهی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، مقداری مواد مخدر و همچنین تعدادی از وسایل مسروقه را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و به ۳۴ فقره سرقت خودرو‌های پراید و همچنین یک فقره سرقت وسایل داخل خودرو که موفق به ربودن آن نشده بودند، اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ نفر از مالخران نیز دستگیر و مقدار زیادی از اموال مسروقه کشف شده است از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار