رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس عصر امروز جمعه ۷ دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 28 December 2018

خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران؛ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.
سرهنگ علیرضا قدمی از رانندگان خواست هنگام مواجه شدن با حجم زیادی از خودرو‌ها در جاده به نکات ایمنی و دستور ماموران پلیس راه مستقر در این مسیر توجه کنند.
وی به اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۷ دی ماه از جاده هراز ممنوع شد.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت‌ها نیز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه هشتم دی ماه از جاده‌های چالوس و هراز ممنوع خواهد بود.
سرهنگ قدمی افزود: ترافیک اکنون در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه عادی و روان است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از مسافران خواست با توجه به بارندگی و بارش برف در ارتفاعات استان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند و پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را بررسی کنند.
سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار