به همت رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد برگزار شد؛
پانزدهمین هفته از چهارشنبه های تئاتری (جشنواره اتود و نمایشهای کوتاه) با حضور پرشور هنرمندان استان البرز و شهر هشتگرد و میهمانان ویژه تئاتری برگزار شد .
کد خبر: ۶۹۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 25 December 2018

به گزارش تابناک تهران هر هفته روزهای چهارشنبه هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر شهرستان ساوجبلاغ دور هم جمع می شوند و در جشنواره هفتگی (اتود و نمایشهای کوتاه) که توسط مسئول انجمن نمایش شهرستان ساوجبلاغ راه اندازی شده شرکت می کنند .
این جشنواره پانزدهنین هفته خود را کاملا تخصصی و با استقبال مطلوب هنرمندان و مخاطبان تئاتری برگزار کرد.
سید حسن حسینی مسئول انجمن نمایش شهرستان ساوجبلاغ از اهداف برگزاری این جشنواره برگزاری یک کارگاه بازیگری در کنار این جشنواره که به صورت رایگان و با تدریس علی نوریان از هنرمندان نامدار بومی شهر هشتگرد و کشف استعدادهای جوان و تربیت نسل جدید تئاتری و ایجاد بستری برای نشان دادن توانائیهای هنرمندان جوان تئاتری نام برد .
در تمام این پانزده هفته هیچ بودجه و حمایت مالی از سوی هیچ نهاد دولتی و غیر دولتی شامل حال این جشنواره نبوده و تمام این فعالیت با هزینه شخصی اعضای انجمن انجام شده است.
در روزگاری که شاهد مرگ تدریجی هنر هستیم چنین حمایت هایی باعث خرسندی و سرور هنر دوستان این مرز و بوم خواهد بود و باعث رشد و شکوفایی آن می شود.
در پایان لازم به ذکر است شیوه برگزاری جشنواره به این شکل است که موضوعاتی توسط تیم برگزاری در اختیار هنرمندان قرار داده می شود و در روز جشنواره توسط داوران جشنواره که از هنرمندان بومی و غیر بومی که به صورت افتخاری و بدون دریافت هیچ هزینه ای در جشنواره حاضر می شنوند مورد قضاوت قرار می گیرند و به نفرات برتر در بخشهای مختلف لوح تقدیر و هدیه اهداء می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار